Rezultate după 1 an – De la 40 de comenzi pe lună la 180!

A trecut mai bine de 1 an de când am început colaborarea cu SoundStil.

Magazinul online de instrumente muzicale și echipamente audio-video a solicitat AUDITUL ROINTGEN ECOMMERCE pentru a evalua potențialul afacerii lor online. 

Auditul a scos la iveală câteva aspecte importante în eCommerce, care explicau perfect de ce rata de conversie nu putea fi îmbunătățită în acel moment. 

În etapa de implementare audit, am eliminat problemele tehnice și am venit cu o multitudine de soluții de optimizare obținute prin audit SEO și audit UX/UI.   

După implementare, magazinul online era optimizat și 100% pregătit pentru a genera mai multe conversii. 

Am îmbunătățit conținutul vizual și informativ, am facilitat procesul de comandă și am optimizat magazinul online pentru a crește traficul organic. 

Și, după 2 luni de la implementare, rezultatele (din Google Analytics) au început să crească vizibil. 

Acela a fost momentul de revelație al clientului SoundStil, pentru că a realizat potențialul la care poate crește magazinul lui online. 

Această revelație s-a transformat într-un obiectiv, care poate fi atins doar printr-o strategie de marketing complexă, în care urmărim creșterea vânzărilor prin campanii PPC și optimizarea traficului organic. 

După primele 6 luni de colaborare, ne-am uitat la aceste rezultate:

• am generat de 3 ori mai multe tranzacții online față de perioada inițială
• am dublat numărul de vizite lunare pe site, față de perioada anterioară

Obiectivul principal al fiecărui magazin online din România este să crească rata de conversie de la an la an.

La ROI AGENCY, scopul nostru este să dublăm rata de conversie la fiecare magazin online cu care colaboram!

Astfel că, după multiple eforturi de marketing și optimizarea strategiilor PPC, rezultatele obținute după 1 an de colaborare arată așa: 

• am crescut cu 32% traficul organic în comparație cu rezultatele SEO obținute în ultimele 5 luni
• am crescut comenzile lunare plasate pe site – de la 40 comenzi/lună în martie-mai 2021, la 180 comenzi/lună decembrie-februarie 2022.
• am optimizat conversia pe site în baza recomandărilor noastre împreună cu echipa tehnică a platformei. Astfel am început cu o rată de conversie de 0.4% și am ajuns la o rată de conversie >1 %

Unele magazine online așteaptă prea mult timp și risipesc resurse valoroase pentru a atinge aceste rezultate. 

La ROI AGENCY, urmărim să obținem cel mai bun ROI pentru afacerile clienților noștri. 

Pentru că rentabilitatea investiției în marketing înseamnă vânzări care generează profit. 

Pentru următorul an de colaborare cu magazinul online SoundStil, obiectivele noastre sunt: 

• Să creștem vânzările cu 50%
• Să optimizăm cu peste 1.5% rata conversiei
• Să fixăm costul mediu de vânzare = 30 Ron
• Să optimizăm SEO platforma pentru a ocupa mai multe poziții în primele locuri în căutările Google

Sunt obiective fezabile pe care le putem atinge prin aceleași metode ca până acum. 

Prin multă muncă, dedicație, analiză constantă și idei ingenioase care ne susțin progresele și ne permit să optimizăm strategiile de marketing pentru a avea rezultate garantate! 

Ai un magazin online care nu prea vinde? 

Lasă-ne să-ți optimizăm magazinul online prin servicii de marketing digital care aduc rezultate! 

Dar până atunci, haide să vedem de ce nu vinzi acum! 

Solicită o analiză complexă a site-ului prin AUDIT ROITNGEN ECOMMERCE

Cum putem să îmbunătățim performanța magazinului tău online?

Hai să stabilim o întâlnire reală sau virtuală!